25 czerwca 2016

100 faktów czyli coś specjalnego na 50 tysięcy

Hej Mroczne Kaczki! Dziękujemy Wam za 50 tysięcy wyświetleń!! Jeju, tak niedawno dziękowałam za 10 tysięcy, a teraz? WOW. Razem ze Sly chcemy przedstawić Wam 100 faktów o nas, a właściwie po 50 o każdej. Zapraszam do przeczytania!

Raven:
1. Tak naprawdę nie mam na imię Raven (ale je uwielbiam tysiąc razy bardziej niż moje imię)
2. Ma dosyć popularne imię, możecie zgadywać jakie :3
3. Chodzę do gimnazjum.
4. Mam starszą siostrę :v
5. Interesuję się muzyką
6. Słucham Rocka i Alternatywnego Metalu
7. Nie znoszę Disco Polo, techno i popu.
8. Kocham, wielbię i ubóstwiam Andy'ego Pieprzoną Perfekcję Blacka.
9. Moimi ulubionymi zespołami są Three Days Grace, Nirvana, Black Veil Brides, Bring Me the Horizon i Rev Theory.
10. Andy Black jest Bogiem
11. Uwielbiam śpiewać.
12. Moim autorytetem muzycznym jest Adele.
13. Eminem jest świetny :3
14. Ostatnio polubiłam 5 second of Summer
15. Nie znoszę tego, że ktoś coś po mnie kopiuje, a niestety często ma to miejsce.
16. Urodziłam się ze Sly tego samego dnia :)
17. Czasem jestem wyzywana w szkole ze względu na mój wygląd :v
18. Kocham kolor czarny
19. Jeżdżę na desce (konkretniej na fiszce)
20. Jestem dosyć tolerancyjna
21. W przyszłości chciałabym zwiedzić kilka zakątków na świecie.
22. Chciałabym być psychologiem
23. Nie lubię herbaty ^^
24. Mam konto na instagramie, tumblrze i snapchacie.
25. Kocham białą czekoladę.
26. Jestem alergiczką
27. Jestem raczej typem samotnika.
28. Nie lubię ludzi (i często to podkreślam.)
29. Nie znoszę upałów, wolę jak pada albo jest burza :)
30. Aktualnie pracuję nad taką jakby amatorską książką.
31. Bardzo lubię kryminały.
32. Uwielbiam oglądać wrestling.
33. Nie oglądam telewizji (nie licząc maratonów HP xD)
34. Oglądam kilku youtube'rów
35. Moimi ulubionymi są Vnarf, Wiktoria Mudyna, Bzdurny Karton, Banshee i RedLipstickMonster.
36. Chciałabym mieć kanał na youtubie, ale każdy mnie demotywuje do tego.
37. Jestem zdecydowanie kreatywna.
38. Wszystko, co jest fikcyjne jest świetne.
39. W ostatnim roku wydarzyło się wiele rzeczy, których nigdy bym nie przewidziała. 
40. Gdyby ktoś rok temu powiedział mi, co się stanie w ciągu tego roku, nie uwierzyłabym.
41. Moją ulubioną książkową częścią HP jest Zakon Feniksa i Więzień Azkabanu.
42. Filmowo lubię Więzień Azkabanu i Książę Półkrwi.
43. Jestem Potterhead, Nocnym Łowcą, Wampirem, Trybutem i Niezgodną.
44. Nienormalny parring to fajny parring.
45. Rev Theory polubiło moje zdjęcie i mojego Tweeta.
46. Nienawidzę lata. Zima jest najlepsza.
47. Mam arachnofobię. 
48. Mam kilka ulubionych piosenek, między innymi Rebel Love Song, The Monster, Jet Black Heart, True Friends, We Don't Have to Dance i Never Close Our Eyes.
49. Nie mam wielu przyjaciół.
50. Większość czasu spędzam w domu, czytając albo jeżdżąc na desce. Nie spędzam raczej czasu z innymi.


Sly:
1. Nienawidzę swojego imienia.
2. Boję się kaczek...
3. Jestem Potterhead, Demigod, Shadowhunter i Youngblood (fandom Fall out Boy)
4. Moja ukochana seria to Gone: Zniknęli.
5. Łatwo się zakochuje.
6. Mam facebooka, snapchata i tumblera
7. Chodzę do gimnazjum.
8. Urodziłam się 2.10
9. 9 To moja ulubiona liczba i wiąże się z ważną dla mnie datą.
10. Wywołuje sporo afer.
11. Wszystko potrafię zniszczyć.
12. Ulegam dużej liczbie wypadków.
13. Większość osób uważa, że jestem dziwna.
14. Mam lekką dysleksję.
15. Często kłócę się z innymi.
16. Mam starszego brata.
17. Uwielbiam Three Days Grace *-*
18. Moja ulubione piosenki to Nothing fair in love and war i Never too late.
19. Nikt nie wytrzymuje za mną dłużej niż pół roku.
20. Mój ulubiony cytat to: Rodzimy się by walczyć. Walczymy by zwyciężać.
21. Dobrze dogaduje się z chłopakami.
22. Mam pasek na koniec roku.
23. Nie lubię herbaty
24. I disco polo.
25. Kocham rocka i wszystkie jego podgatunki, a także indie pop.
26. Bardzo podoba mi się imię Anastazja.
27. A z męskich Alexander, Sebastian i Krystian.
28. Kocham Magnusa Bane'a z Darów Anioła.
29. Jestem sarkastyczna.
30. I wredna.
31. Większość czasu spędzam sama.
32. Rok 2015 był jednym z najdziwniejszych w moim życiu.
33. Nie lubię szkoły.
34. Uwielbiam się przytulać.
35. Lubię poznawać ludzi przez Internet.
36. Kocham Doctora Who <3
37. Umiem bardzo dobrze kłamać.
38. Żałuję, że nie żyje w innym świecie, w którym istnieje magia.
39. Jestem bardzo uparta.
40. Jeśli czegoś chce to to osiągnę.     
41. Lubię grać w piłkę ręczną i rysować.
42. Chciałam tańczyć w balecie ale zdrowie mi nie pozwala :(
43. Chciałabym mieć kanał na Youtube ale mówię do tego zbyt niewyraźnie.
44. Całe wakacje najpewniej spędzę w domu.
45. Lubię kolor czarny.
46. Znamy się z Raven około 10 lat.
47. Kocham swoją klasę chociaż bardzo mnie denerwują.
48. Mam dziwny gust
49. Kocham Drarry <3
50. Moje ulubione opowiadanie to Tajemnice.


Okay! To by było na tyle. Mimo, że post nie jest jakoś związany z blogiem to chciałyśmy pokazać siebie i to, co nas interesuje. Jeśli znajdziecie jakieś podobieństwa między Wami a nami, to piszcie w komentarzach, co nas łączy ^^. Chciałam jeszcze wszystkim życzyć udanych, fajnych wakacji :) 
Nowa miniaturka już niedługo, jeszcze raz bardzo dziękuję za te ogromne 50 tysięcy i cóż... Oby tak dalej ;)
Raven i Sly

8 komentarzy:

  1. Andy i FOB ^^ Boże, uwielbiam. Ale Room94 to i tak miłość mojego życia ^^
    Też mam arachnofobię xD
    Jestem Potterhead, Shadowhunter (Nadal nienawidzę Clary. Ale za to kocham Sebastiana *.* i może troszkę Jace'a. Chwała za zdanie - Boję się kaczek. Serio?), Demigod (PERCY <3 kocham też Kroniki Rodu Kane - ANUBIS <3 wujek Rick wymiata xD), Trybutka, Niezgodna. Do tego walnięta fanka Trzech muszkieterów, Hrabiego monte Christo, książek Sparksa i Green'a.
    Moją miłością jest Thomas Brodie Sangster i Dylan O'Brien (TW *.*)
    Też oglądam YT - Bzdurny Karton i Banshee są w porządku, ale wolę Gonciarza, Disowskiego, czy Naruciaka xD
    Dziwne parringi to podstawa (co ja bym zrobiła bez Jagły?)
    I jestem straszną paplą. Ale to już chyba zauważyłyście xD
    Też życzę fajnych wakacji :D
    Miłego dnia, tygodnia, życia :) (Mam zdecydowanie zbyt dobry humor xD Może to przez to, że wreszcie koniec gimnazjum? Ze średią 5,83... Ach, kocham mój mózg, który nie musi się uczyć, tylko niemalże wszystko zapamiętuje z lekcji xD)
    Papa
    Kate ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja kocham FOB <3. Kaczek boję sie od zawsze co utwierdza mnie w przekonaniu, że jestem Nocnym Łowcą :3. Jagła? Co to za parring?? Taka średnia w III gimnazjum? O.o podziwiam Cię... Sama mam pasek ale ledwo się na niego załapałam (bo po co odrabiać lekcję skoro można w tym czasie czytać lub oglądać Doctora?)
      Sly ;*

      Usuń
    2. Jagła = Jason+Cegła, bo walić logikę ^^ Tja... Fani PJ i OH nie są normalni xD WUJEK RICK! <3
      Moje odrabianie lekcji wygląda mniej więcej tak - piszę sobie coś w zeszycie lub ćwiczeniach, a w tle leci nowy odcinek Teen Wolf, Pamiętników Wampirów, Once Upon a Time czy yt. Ale i tak na sprawdzian powtarzam tylko na przerwie xD Jestem strasznie leniwa, więc tak szczerze nie mam pojęcia skąd mam takie dobre oceny xD Ale nauczyciele też czasami mi naciągną ocenę, no bo jak mogliby nie dać wyższej oceny takiej dobrej i pilnej uczennicy, skoro brakuje jej tylko ten punkt czy pół? xD Jak się siedzi cicho na lekcji i faktycznie słucha na lekcji, można odnieść wiele korzyści :D
      Ja tam podziwiam, jeśli widziałaś wszystkie odcinki Doctora Who. Tego jest od cholery i trochę xD

      Usuń
    3. Słyszałam o tym parringu tylko ne skojarzyłam nazwy. Tak zdecydowanie nie jesteśmy normalni. Ja lekcji w tym roku praktycznie nie odrabiałam bo wszystko i wszyscy mnie od tego odciągali... Uczę się tylko na biologię i chemię <3
      Jeszcze nie widzaiałam wszystkich ale jestem już w połowie 9 (i jak na razie ostatniego) sezonu. Mogłabyś polecić mi jakieś seriale ponieważ kompletnie nie wiem co teraz oglądać -_-

      Usuń
    4. Jeśli nie widziałaś, to zdecydowanie Teen Wolf <3, Once Upon a Time (po polsku Dawno, dawno temu), Pamiętniki Wampirów (ale to tak 3 pierwsze sezony, od momentu gdy Elena zamienia się w wampira mam serdecznie dość tego serialu, mimo mojej przeogromnej sympatii do Paula, który gra Stefana <3), Supernatural też jest okej. Ja na razie sama jeszcze jestem nie w temacie seriali, bo dopiero w tym roku zaczęłam oglądać xD

      Usuń
  2. Też uwielbiam Drarry! Kocham <3
    Również uwielbiam PJ ^^
    Jeśli mogę, mam kilka pytań i do Sly i Raven :)
    Kto wpadł na pomysł założenia bloga?
    Ile macie lat? (Wiem, że kobiet o to się nie pyta, ale jestem ciekawa :"))
    Gdzie mieszkacie? (Jeśli jakieś małe miasteczko/wieś to wystarczy nazwa większego miasta, które jest blisko ;))
    Jak się poznałyście?
    Od ilu lat jesteście Potterhead?
    Adminujecie na jakiejś stronie na Facebooku? (Raven kiedyś gdzieś była, ale nie pamiętam gdzie...)
    Co planujecie zrobić na 100 000 wyświetleń? :)
    Miłych wakacji dla was obu! :*
    Pozdrawiam, Incendio ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Chętnie odpowiemy na Twoje pytania :)
      * Właściwie, jeśli chodzi o założenie bloga to było niemal banalne, bo napisałam do Sly, że mam ochotę coś napisać, ale nie miałam pojęcia co, wtedy ona zaproponowała założenie bloga i tegoż to dnia, 19 października powstała Wieczna Magia :)
      * Mamy 14 lat (może młode, ale cóż, śmiało stwierdzam że jesteśmy naprawdę inteligentne)
      * Mieszkamy w okolicach Puław, a z bardziej znanych miast to pod Lublinem ;)
      * Poznałyśmy się w wakacje w bodajże 2007 roku, miałyśmy 5 lat <3
      * Pottergead jestem od około 4 lat, tak samo Sly.
      * Aktualnie nie adminujemy na żadnej stronie ;)
      * Na 100 tysięcy... mamy zamiar się Wam pokazać! Może coś jeszcze przygotujemy, narazie nie obiecuję za wiele ^^
      Dziękujemy i Tobie także życzymy udanych wakacji!
      Pozdrawiamy też :3

      Usuń
    2. W takim razie jesteście tylko rok młodsze ode mnie :)
      Chociaż po stylu pisania czy ogólnie spodziewałam się, że macie koło 16 xD
      W takim razie nie mogę doczekać się 100 000! Będzie ciekawie :3
      Dziękuję!

      Usuń