17 września 2016

Czas powiedzieć "Do widzenia"?

Hej.
Kurczę, nie wiem jak ująć to, co chcę napisać.
Myślę, że tytuł sam w sobie wyraża dużo.
Blog znaczył i nadal znaczy dla mnie naprawdę wiele. Ostatnio jednak moja inspiracja do pisania postów zanikła właściwie do zera.
Tak więc chciałam Wam powiedzieć, że na jakiś czas... zniknę.
Ale wrócę. Nie byłabym w stanie zostawić tego wszystkiego.
  Obiecuję, że postów będzie jeszcze dużo. Nie pozbędziecie się mnie tak łatwo.
Po prostu mam dużo na głowie,  więcej niż niektórzy myślą. Tak więc,  to nie koniec i nie mogę powiedzieć "Żegnam".

Do widzenia.
Raven.

3 komentarze:

  1. Smutno mi :'c
    Ale chociaż mam cię na wattpadzie xD #mavenisreal
    I tak będę tęsknić za tym blogiem :'c
    Twoja Kasia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, mam nadzieję, że szybko wrócisz...
    Ja sama mam sporo na głowie, więc wiem, jak się czujesz...
    Mimo to liczę na jakąś świetną halloweenową miniaturkę ^^ wiem, że jeszcze miesiąc, ale... xD
    Życzę powodzenia i szybkiego powrotu,
    Incendio ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tutaj Sly (teraz Drama Queen) i jejku wiem, że zawaliłam. Ale postaram się poprawić, chociaż mówię to tysięczny raz

      Usuń