12 lutego 2016

LBA - Liebster Blog Awards

 Dziękuję za nominację, Strawberry :) -> Blog Strawberry
A więc muszę odpowiedzieć na 8 zadanych pytań.

1.Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
Hmm... Czułam do tego pasję od dawna, pisałam trochę, ale nie było to nic specjalnego. Pierwszy blog założyłam bodajże w 2013 roku, było to połączenie HP i Igrzysk Śmierci.
Blog nadal istnieje, jednak nie dodaję już tam postów. Czyli w skrócie, po prostu pewnego dnia pomyślałam "Napiszę coś!" i tak właściwie to od tego się zaczęło.

2.Pamiętasz swoje pierwsze opowiadania?
Oczywiście :) Był to tekst Syriusz x Lily, pisałam go lata temu.

3.Truskawki czy maliny?
Aaa, stoję pomiędzy młotem a kowadłem :o Dobra, maliny :D

4.Jak spędzisz ferie?
Dzisiaj ostatni dzień szkoły, w ferie nie mam jakichś szczególnych planów, poza kilkoma wyjazdami do lekarzy :o No, na pewno będę pisać, bo czas nadrobić zaległości na blogu!

5. Masz rodzeństwo?
A i owszem, starszą siostrę.

6. Ulubiony rodzaj książek?
Fantasy, s-f i kryminały :)

7. Kraj, w którym chciałabyś zamieszkać?
Ojej... Dużo takich, ale niech będzie Grecja.

8. Ff czy zwykłe opowiadania?
FF :)


Ja nominuję:
1.Mój świadomy sen
2. Ja i Oni
3.Czy to koniec Maleca?
4. Fremione

Moje pytania:

1. Od kiedy piszesz?
2. Czy poza tym, masz jakieś inne blogi?
3. Kto jest Twoim idolem?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Ulubiony bohater książkowy?
6. Ulubiony film?
7. Wymarzone miejsce na spędzenie wakacji?
8. Ulubiony wykonawca/zespół?

W najbliższych dniach pojawi się nowy tekst :)

~Raven

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje postaram się jak najszybciej na nią odpowiedzieć :* :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) Za niedługo dodam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :) Za niedługo dodam odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń